Iepirkšanās ratiņi

Bezmaksas piegāde no € 60

Atgriešanas noteikumi

Kā atgriezt sūtījumus no veikala www.avalynetau.lt caur Omniva pasta automātiem?

  1. Aizpildiet preces atgriešanas veidlapu: https://atgriesana.omniva.lv/veikali/avalynetau-lv
  2. Atgriežamo preci iesaiņojiet un ievietojiet Omniva pasta automātā.
  3. Nauda par atgriezto preci tiek pārskaitīta 10 darba dienu laikā pēc preču piegādes AvalyneTau.lt e-veikalā.

Atgriešanas pakalpojuma cena: 2,15 Eur

Atgriežamā iepakojuma prasības: ne mazāks par 2x9x14 cm un ne lielāks par 38x64x39cm. Maksimālais atgriešanas svars: 30 kg.

Kā es varu iegūt piegādes uzlīmi?

Pēc preces atgriešanas noformēšanas platformā OMNIVA Returns norādītais e-pasts pa pastu saņemsi nosūtīšanas uzlīmi, kuru uzreiz varēsi izdrukāt un pievienot pakai.

Kur man jāpiestiprina piegādes etiķete?

Uzlīmējiet iepakojuma etiķeti (adreses karti) aizzīmogotā iepakojuma augšējā daļā. Iepakojuma etiķetei jābūt neskartai, salasāmai un skenējamai – tas nodrošinās pareizu iepakojuma apstrādi.

Kur es varu izsekot atgriešanas sūtījumam?

Atgriešanas sūtījumam varat izsekot OMNIVA pašapkalpošanās vietnē . Meklēšanas laukā jāievada atgriešanas sūtījuma numurs.

Ko darīt, ja pasta automāts neizdrukāja pakas (kartes) uzlīmi?

Nekādu problēmu – ielieciet paku atvērtajā pasta automāta nodalījumā bez adreses kartītes (uzlīmes), un, kad atnāksim pēc sūtījuma, uzlīmēsim uzlīmi Jūsu pakai un Jūsu paka nonāks pie saņēmēja.

Šādos apstākļos pircēja pretenzijas netiks apmierinātas:

  • Iegādes brīdī Jūs tikāt informēts par preces defektu un iegādājāties preci par pazeminātu cenu.
  • Defekts radies iegādātās preces nepareiza nolietojuma dēļ; preces defekti, kas radušies mehānisku bojājumu dēļ, piem. saplēsts, noberzts, griezts, nepareiza produktu kopšanas līdzekļu lietošana.
  • Nauda par apaviem netiek atmaksāta, ja apavi ir kādu laiku valkāti un jums nešķita neērti izmērs, modelis vai apavi.
  • Apavi tiek mazgāti veļas mašīnā, žāvēti karstā gaisa žāvētājā, radiatorā vai citā karstā virsmā, kas var sabojāt zoles lipīgo struktūru un izraisīt zoles atdalīšanu.
  • Bērnu apavi no 18 līdz 24 izmēram ir izgatavoti no īpaši mīkstas dabīgas mīkstas gumijas, kas ir īpaši pielāgota valkāšanai bērniem atbilstoši viņu vecumam.
  • Bērniem aktīvi rāpojot, apavu priekšpuse var pietiekami ātri nolietoties, tas ir dabisks process, ko nevar uzskatīt par defektu.
  • No dabīgās vilnas izgatavotajām čībām piemīt visas vilnas īpašības. Aktīvi valkājot, dabīgā vilna ir materiāls, kas diezgan ātri nolietojas, tāpēc dabisko vilnas retināšanu atsevišķās čības vietās nevar uzskatīt par defektu. Tās ir dabiska nodiluma sekas.
  • Apavu priekšpuse nav papildus aizsargāta, to var sabojāt neuzmanīgs nodilums un mijiedarbība ar citām virsmām. Tas netiek uzskatīts par defektu.
  • Mirgojošās gaismas uz apaviem darbojas noteiktu soļu skaitu. Atkarībā no tā, cik bieži šīs kurpes tiek valkātas, spuldžu gaismas periods var atšķirties. Ražotājs nodrošina 6 mēnešu vai 100 000 tūkstošu soļu garantiju. Ja šī robeža tiek pārsniegta un spuldzes pārstāj mirgot, to nevar uzskatīt par defektu.
  • Daudziem apavu modeļiem ir papildu apdares detaļas, piemēram, mežģīnes un citi apdares elementi. Tie var būt neaizsargāti ļoti īsā nodiluma periodā. Šādus pārkāpumus nevar uzskatīt par defektiem.
  • Īpaši viegli sporta apavi ar zoli no ļoti viegliem materiāliem var pietiekami ātri nolietoties, ja tos izmanto citiem mērķiem.
  • Nepareizi izvēlēts apavu izmērs un/vai forma var deformēties un citādi ietekmēt apavus. Darbinieki veikalā var tikai ieteikt, bet galīgo lēmumu pieņem klients.
  • Nepareiza apavu izmēra un/vai formas izvēle var radīt spiedienu uz bērna pēdu, ko nevar uzskatīt par defektu. Lai pārliecinātos, ka izvēlētais apavu modelis atbilst jūsu cerībām, iesakām jauniegādātos apavus pielaikot mājās, lai nezaudētu apavu komerciālais izskats.
  • Negatīvā āra temperatūrā nevajadzētu valkāt lakādas apavus, jo laka var saplaisāt.
  • Valkājot apavus ar sildošu dabīgo vilnu, var samazināties vilnas slānis. Tas nav defekts.

Preču rūpnīcas garantija:

Visām precēm sniedzam 2 gadu rūpnīcas garantiju. Ja šajā laika posmā rodas rūpnīcas defekts, mēs atmaksāsim par preci samaksāto naudu vai nomainīsim preci.

Kā atgriezt bojātu preci?

Atgriešanas veidlapa ir jāaizpilda savā pircēja kontā vietnē, izvēloties atgriešanas iemeslu kā “Bojāts”. Ja neesat pārliecināts, vai garantija attieksies uz jums, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu. e-pasts info@avalynetau.lt , pievienojot preces foto.

Kad netiek segta kvalitātes garantija?

  • mehānisku bojājumu gadījumā (piemēram, saplīsušas siksnas, mežģīnes vai citi rotājumi; cieta materiāla plīsums, tekstila bojājumi utt.)
  • dabiska nolietojuma gadījumā (noberzta zole, apavu deformācija, izskata izmaiņas specifiska nodiluma dēļ; izbalējusi krāsa u.c.)
  • nepareizas apkopes izraisītu izmaiņu gadījumā (netīrumu vai citu nosēdumu izraisītas krāsas izmaiņas; ādas vai citu dabīgo materiālu struktūras izmaiņas u.c.)
  • mirgojošai LED detaļai.
  • līmlentēm tiek nodrošināta 6 mēnešu garantija.

Sūdzības / Strīdu izšķiršana un EGS platforma

Lai iesniegtu sūdzību, Klientam ir jāsazinās tieši ar Pārdevēju, aizpildot veidlapu interneta vietnē www.avalynetau.lt vai nosūtot informāciju uz e-pastu info@avalynetau.lt . Ja Klientu neapmierina pārdevēja galīgā atbilde uz patērētāju strīdu ārpustiesas izšķiršanu, viņš var vērsties Valsts patērētāju tiesību aizsardzības dienestā (adrese Vilniaus g. 25, 01402 Viļņa, Lietuva, e-pasts tarnyba@vvtat.lt , tālrunis 852626751 , tīmekļa vietnē www.vvtat.lt tās teritoriālajos nodaļās apriņķos vai aizpildiet pieteikuma veidlapu EGS platformā: http://ec .europa.eu/odr/ .

Īstenojot Direktīvu Nr. 2013/11 / ES par patērētāju strīdu alternatīvo strīdu izšķiršanu un regulas Nr. 524/2013 par elektronisku patērētāju strīdu izšķiršanu Eiropas Komisija ir izveidojusi Elektroniskās patērētāju strīdu izšķiršanas platformu: http://ec.europa.eu/odr/ .

Lietuvā EGS platforma nodrošina neatkarīgu, objektīvu, caurskatāmu, efektīvu, ātru un godīgu nacionālo un pārrobežu patērētāju un e-pasta jautājumu risināšanu, kas rodas Eiropas Savienības iekšējā tirgū. strīdi starp tirgotājiem. EGS platforma ir ērti lietojama un savienojama ar visa veida ierīcēm. Platforma ir daudzvalodu. Tas nodrošina automātisku tulkošanas pakalpojumu, lai atvieglotu strīdu risināšanu starp dažādās Eiropas Savienības dalībvalstīs reģistrētām personām. Par šīs EGS platformas kontaktu centru Lietuvā ir noteikts Valsts patērētāju tiesību aizsardzības dienests, kas sniedz palīdzību visām strīda pusēm jebkurā strīda risināšanas stadijā.

Bezmaksas piegāde no € 60

Bezmaksas piegāde visā Lietuvā!

14 dienu naudas atdošanas garantija!

14 dienu preču atgriešanas garantija!

Piegāde visā Lietuvā!

Piegāde Omniva, LP express, pa pastu!

100% drošs maksājums

Paysera / MasterCard / Visa